Pirjo Uusitalo-Aura
|
Graafista muotoilua tarvitaan riippumatta siitä, onko viestin väline sähköinen vai painettu. Sisältöä tukeva ja viestijää profiloiva ilme vie sanoman tehokkaasti perille.
|
Osaamistausta:
Erityisosaaminen:
Referenssejä:
- Graafiseen muotoiluun ja visuaaliseen ilmeeseen erikoistunut suunnittelija. Missiona Korkean Laadun, Sovitun Aikataulun ja Pitävän Kustannusarvion Pyhä Kolminaisuus.
- Yli 20 vuoden kokemus graafisesta muotoilusta mm. mainostoimistoissa, Urheilukanavalla ja Nelonen Mediassa. Kymmeniä toteutettuja visuaalisen ilmeen kokonaisratkaisuja järjestöille ja yrityksille.
Erityisosaaminen:
- Pitkä ja monipuolinen kokemus liikunnan ja urheilun viestinnän muotoilusta
- Visuaalisen tuotannon kokonaisuuden hallinta suunnittelusta toteutukseen
- Isojen tapahtumien kokonaisratkaisut
Referenssejä:
- Valtion liikuntaneuvoston (VLN) logo ja visuaalinen ilme, VLN:n julkaisusarjan ilmeen suunnitteluja tuotanto, sähköisen viestinnän ilme verkkosivuilla, somessa ja presentaatioaineistoissa
- 2018 Jyväskylän Kalevan Kisojen logo ja visuaalinen ilme, ilmoitukset, ulkomainonta ym. tapahtumailmeen elementit
- Suomen Urheiluliitolle mm. Kunniakierroksen logon ja ilmeen uudistaminen 2017, Strategian ja toimintasuunnitelman 2017–2020 visualisointi, Suomen Urheilu –lehden ilmeen uudistus ja tuotanto
- Kansainvälisen opiskelijaliikuntaliiton (FISU) maailmanmestaruuskisojen ilmeiden suunnittelu ja tuotanto (Suunnistus WUOC 2018, Paini WUWC2012, Salibandy WUFC2008)
- Suomen Suunnistusliiton logo ja tapahtumatunnuksia
- Ikäinstituutin tuoteilmeiden viestinnän muotoilu (mm. Voimaa vanhuuteen, hallituksen kärkihanke ”Kunta säästää huntteja..”) ja tuotanto printtiin ja verkkoon